Test nové služby Oneplay: Co se nepovedlo a co je vyloženě k vzteku? Diváci nadávají

Aby se v tom čert vyznal, jednou pustíte pořad bez reklam, jednou s reklamami, z televizního programu nejde vyskočit a najít poslední díl rozkoukaného seriálu je také umění. Nové Oneplay (bývalé Voyo) rozčiluje diváky.

Měla to být nová éra a dimenze televizní zábavy. Služba Voyo se sloučila s O2 TV a vzniklo Oneplay. Už přes týden jsou na něj převedeni diváci ze zaniklé služby Voyo a postupně se budou přidávat diváci O2 TV. Jenže nadšení z novinky se zatím nekoná.

Ještě první měsíc mají všichni Oneplay za stejnou cenu a za stejných podmínek, jako bylo Voyo. Hned příští měsíc už ale všichni uživatelé zaplatí měsíčně více a navíc už budou mít Oneplay jen na jedno zařízení. Kromě zdražení na 199 korun si zájemci o možnost sledovat Oneplay na více než jednom zařízení současně budou muset připlatit dalších 99 korun měsíčně.

To zatím není možné, ve službě Voyo nelze tarify nijak měnit, tato možnost zřejmě naskočí až po prvním zkušebním měsíci.

video
play-sharp-fill

Kromě vyšší ceny nově dostali zákazníci funkci sledování televizních programů. V základním balíčku jich je kolem padesátky, kromě základních programů například National Geographic, a to včetně sedmidenního archivu.

Kde se vzaly reklamy?

Jenže právě o to mnozí nestojí, takovou funkci mají buď přes anténu, nebo si již platí jinou službu, případně mají programy zdarma od telefonního operátora. Právě archiv televizního vysílání navíc do Voyo vnáší chaos.

„Proč mám pořady s reklamami?“ ptají se stále častěji diváci. Místo seriálu nebo pořadu z nabídky Voyo si totiž omylem pustí archiv televizního vysílání, který je pochopitelně nahrán i s reklamami, které původně na Voyo nebyly.

Co nás při testování opravdu rozčilovalo, byla absence funkcí, které Voyo dříve umělo, ale Oneplay je neumí, přestože by mělo být chytřejší a cílit na potřeby diváka. Například si nepamatuje, kde jste přerušili sledování a daný pořad vám pustí znovu od začátku.

Naprostý očistec pak je, když si chcete pustit díl seriálu, který má více sérií. Místo té rozkoukané se vám totiž zobrazí první díl první série a divák musí jako ovce proklikávat do správné série a k poslednímu dílu. Navíc, než najede do výběru série, musí klikat zprava doleva. Zkrátka, proč dělat něco jednoduše, když to jde složitě?

Oneplay se seká, nebo hází error

To vše se dá ještě nějak překousnout, pokud alespoň Oneplay funguje. Během testování v posledních dnech totiž služba několikrát zcela zamrzla, nebo napsala error, což se ve staré službě Voyo dělo opravdu jen výjimečně. Jediným řešením bylo zcela vypnout televizi. Kromě toho někdy trvá dlouho, než se srovná obraz z mizerné kvality na HD. Mimochodem kvalita obrazu již nejde nastavovat.

Otázkou teď je, co se bude dít, až na tuto službu budou převedeni i desítky tisíc zákazníků O2 TV, kteří budou sledovat nepřetržité vysílání TV programů a servery tak ještě navíc mnohonásobně zatíží. Pojede Oneplay ještě vůbec, nebo spadne definitivně? Nechme se překvapit.

Na druhou stranu ale nutno dodat, že celkově to není špatná myšlenka – jedna společná služba, která nabídne originální obsah videotéky Voyo a TV programy z O2 TV včetně archivu za jednu cenu. Zákazník ušetří a vše má pohromadě. Pokud tedy nechce mít TV programy někde jinde a o takové novoty vůbec stojí.

Oneplay je nabité skvělými pořady a pokud se podaří vyladit počáteční problémy, jistě může být skvělou volbou. Je fajn, že Nova divákům naslouchá a například na sociálních sítích položila otázku, zda mají diváci s něčím na nové službě problém. Během pár hodin se tam objevilo přes 2 000 komentářů více méně potvrzující i naše výtky.

ČTĚTE TAKÉ

Napsat komentář

Zadejte prosím svůj komentář!
Zde zadejte své jméno

NENECHTE SI UJÍT

Nejčtenější tento týden