Poslední šance objednat dárky. Foto: Pixabay

Přijdou dárky do Vánoc? Poslední termín objednávek se blíží!

V internetových obchodech vrcholí předvánoční nákupní šílenství. Největší e-shopy v Česku varují, že se blíží poslední termín, do kdy zvládnou dárky doručit.

Termín nejpozdějšího objednání vánočních dárků, ale i jakýchkoli jiných nákupů, které chcete mít doma ještě před vánočními svátky, se rychle blíží. Pokud termín nestihnete, prodejci už zkrátka nezvládnou zboží vyexpedovat a dopravci dovézt.

Týká se to hlavně balíků, které si lidé objednávají až domů, případně je odebírají v partnerských obchodech. Tyto rozvozy zaberou nejvíce času a jejich termíny vyprší prakticky už dnes! Varuje před tím například největší český e-shop s elektronikou Alza.cz.

Na hlavní stránce Alzy svítí varování, že doručení objednaného zboží až domů zvládne zaručit jen, pokud je zákazníci objednají dnes tedy 18. prosince do 23:59 hodin.

Alza sice uvedla, že se i letos před Vánoci zaměří na maximální dostupnost zboží a jeho rychlé dodání. Doručovat tak bude i na Štědrý den. Jistotu doručení ale budou mít zákazníci, pokud objednají do pondělního večera.

Zákazníci samozřejmě mohou objednávat zboží i v dalších dnech, ale do Vánoc už balíky dostanou jen s doručením do AlzaBoxů.

Objednávat lze do Vánoc až do 22. prosince, a to včetně. Termín dodání bude případně prodloužen v závislosti na vývoji situace. Tento termín platí pro možnosti doručení do AlzaBoxů a naší pobočkové sítě. Díky naší vlastní infrastruktuře doručování nemusíme spoléhat na třetí strany, což nám umožňuje efektivně plánovat a zajistit spolehlivé dodání i v této výjimečné době,” vysvětluje PR manažerka Alzy Eliška Čeřovská.

Pošta: Balíky nejdéle ve středu

Největší poštovní služby v zemi zase doporučují odeslat balík nejpozději do středy! „Česká pošta doporučuje předat balík do přepravy České pošty do středy 20. prosince. Pochopitelně ale platí, že i v případě balíků předaných do přepravy České pošty po tomto datu vyvine Česká pošta maximální úsilí pro jejich včasné dodání v mezích stanovených poštovními podmínkami,“ uvedl mluvčí České pošty Matyáš Vitík.

„V případě nezastižení klienta na jeho adrese bude balík standardně uložen na ukládací poště zákazníka, pokud si nezvolí jinou z nabízených možnost,“ dodal Vitík.