Olomoucký Lidl Outlet zavírá. Obchod, který způsobil šílenství, se opět stěhuje

Outletová prodejna Lidl v Olomouci bude zavírat a podruhé se přestěhuje. Způsobí po nákupním šílenství v Praze a úvodních frontách v Olomouci rozruch i potřetí?

Obchod v olomouckém retail parku Park&Shop na Kafkově ulici ukončí svůj provoz k letošnímu 31. prosinci. Outletová prodejna Lidlu vyvolala při svém prvním otevření v Praze Štěrboholech nákupní šílenství, zákazníci stáli na zlevněné zboží nekonečné fronty, v okolí kolabovala doprava nejednou se o produkty dokonce přímo na prodejně přetahovali. Na video z jedné takové hádky se můžete podívat tady.

Na konci června se outlet přestěhoval z metropole na Moravu do Olomouce. I tam se zpočátku tvořily dlouhé fronty zákazníků, avšak zájem postupně ochladl. Na začátku roku se ovšem prodejna znovu přestěhuje.

„Nájemní smlouva v Olomouci byla, stejně jako v Praze, uzavřená na omezenou dobu. Jsme ale rádi za oblibu, kterou si outlet získal, a už nyní intenzivně připravujeme spuštění naší v pořadí třetí prodejny na jaře 2026,“ vysvětluje jednatel společnosti Lidl Česká republika odpovědný za provoz Petr Krula.

Kam se přestěhuje Lidl outlet?

Ačkoliv outlet v Olomouci končí, koncept jako takový bude pokračovat dál. „Po ukončení se naše outletová prodejna znovu přesune, aktuálně už vše připravujeme. O přesné lokalitě budeme včas informovat,“ říká Petr Krula.

A co bude se zaměstnanci olomouckého outletu? O svá místa prý nepřijdou. „Začátkem prosince totiž otevřela již sedmá standardní prodejna Lidlu v Olomouci. Naše kolegyně a kolegové posílí týmy v těchto prodejnách,“ dodává Petr Krula.

Zákazníci se tak mohou těšit na v pořadí již třetí lokalitu, kde bude i nadále nabízeno nepotravinové a spotřební zboží, které se nevyprodalo v běžných týdenních akcích. Sortiment zahrnující oblečení, bytový textil, hračky či nářadí se bude opět průběžně obměňovat.

Stěhování se vyplatilo

Lidl zřejmě tuší, že v nové lokalitě, kde nasadí nové akční slevy, znovu oživí zájem. „Návštěvnost v Praze dosahovala průměrně 10 tisíc zákazníků týdně, přičemž se před prodejnou tvořily dlouhé fronty. Obdobná situace panovala v počátku i v Olomouci, návštěvnost se postupně stabilizovala a zákazníkům se tak naskytl mnohem komfortnější zážitek bez front,“ potvrzuje za Lidl mediální konzultantka Rozálie Kloučková.

Čtěte také: VIDEO: Nesahej na to, ti říkám! V Lidl outlet Praha se opět strhla potyčka o zlevněné zboží

Eva Kolnerová
Eva Kolnerová
Eva Kolnerová, redaktorka ČRzpravy.cz Eva se zaměřuje na nákupy, ekonomiku, ale také zajímavosti, společnost a celebrity. Kontakt: eva.kolnerova@crzpravy.cz

ČTĚTE TAKÉ

Napsat komentář

Zadejte prosím svůj komentář!
Zde zadejte své jméno

NENECHTE SI UJÍT

Nejčtenější tento týden