Nový design a také nové menu. To vše teď čeká na tisíce klientů druhé největší tuzemské ČSOB. Banka představila úpravu své Smart aplikace pro telefony.
Československá obchodní banka (ČSOB) přichází s úpravami své bankovní Smart aplikace pro mobilní telefony. ČSOB Smart banking dostane nový design a nové funkce. Je to přitom zhruba dva roky, co banka zavedla zcela novou aplikaci, na kterou si mnozí zákazníci těžce zvykali a dlouho si na ní stěžovali.
Teď, když už si vše sedlo a lidé aplikaci spíše chválí, ale opět přichází změny. Naštěstí už nebudou tak zásadní.
„Úvodní stránka našeho mobilního bankovnictví si facelift zasloužila. Jsme nadšení, že vám ho už teď můžeme představit, abyste si ho koncem září užili v plné parádě,“ napsala ČSOB klientům. „Kromě nového vzhledu jsme navíc přidali i pár zlepšováků,“ dodala banka.
Do Smartu ČSOB přidala obdobu instagramových „storíček“. Klienti v nich najdou tipy, jak lépe využívat služby nebo akční nabídky. V aplikaci přibylo také rychlejší placení QR kódem. „Placení QR kódy je tak populární, že nám stálo za to ho ještě zjednodušit. Na dlaždici u svého účtu jen kliknete na „QR platba“ a hned se načte foťák,“ vysvětluje banka.
Nově také došlo k rozdělení produktů na 3 hlavní a ostatní. Na hlavní straně nové zákazníci uvidí 3 produkty, které používají nejčastěji nebo které si sami určí. Zbytek, který nemusí mít na očích pořád, nikam nemizí, jen bude potřeba je rozkliknout.
V bankovní aplikaci také bude možné kupovat jízdenky na MHD nebo platit parkování. Smart banking ČSOB dostane navíc i nové spodní menu, kde uživatelé najdou své platební karty, virtuální asistentku Kate a e-shop se službami.
Jestli se novinky osvědčí, bude jasné, až koncem září, kdy se začne klientům bankovní aplikace v mobilu automaticky aktualizovat v jejich telefonu (pokud mají tuto možnost zapnutou).
Bankovnictví v mobilním telefonu začíná vévodit bankovním službám. Poslat peníze, zkontrolovat zůstatek, nebo si i zařídit půjčku pohodlně v mobilu, je pro řadu lidí stále více běžnou záležitostí. Chytrý mobil už používá skoro každý. Před rokem ČSOB informovala, že její Smart aplikaci využívá již přes milion lidí.
ČSOB vysvětluje změny ve Smart bankingu:
Nová podoba Smart bankingu ČSOB. Zdroj: ČSOB
1. Tipy pro vás
Do Smartu jsme přidali obdobu instagramových „storíček“. Najdete v nich tipy, jak líp využívat naše služby nebo akční nabídky.
2. Rychlejší placení QR kódem
Placení QR kódy je tak populární, že nám stálo za to ho ještě zjednodušit. Na dlaždici u svého účtu jen kliknete na „QR platba“ a hned se načte foťák.
3. Rozdělení produktů na 3 hlavní a ostatní
Na hlavní straně vidíte 3 produkty, které používáte nejčastěji (nebo které si sami určíte). Zbytek, který nemusíte mít na očích pořád, nikam nemizí. Jen bude schovaný pod rozklikávátkem.
Nová podoba Smart bankingu ČSOB. Zdroj: ČSOB
4. Může se vám hodit
Vychytávky jako jízdenky na MHD nebo parkování byste možná v mobilním bankovnictví nečekali. Fungují ale perfektně, schválně si je vyzkoušejte.
5. Nové spodní menu
Své platební karty, virtuální asistentku Kate a e-shop s našimi službami teď máte stále na očích. A co nenajdete v přehledu nebo spodním menu, to si rozkliknete v Menu.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.