Kde jsou ty časy, kdy Leoš Mareš zaplnil O2 Arénu během jednoho odpoledne a hned druhý den mohl přidávat další koncert, který se také vyprodal? Teď mu zůstávají vstupenky i do malých sálů.
Leoš Mareš to zase dokázal. Přestože, jak sám říká, neumí zpívat, po svém prvním koncertním turné letos na jaře, nyní na podzim přidal další show. „Diváci uvidí, co tady ještě nebylo,“ sliboval Mareš před začátkem podzimních show.
Mareš představil specialistu na světelné efekty, který mu aktuální koncerty vylepšil. A první diváci, kteří dorazili na tři show v pražském kongresovém centru, zářili nadšením. Dvouhodinové vystoupení si skutečně užili, určitě se nikdo nenudil.
Leoš Mareš: Desítky volných vstupenek
I přes všechnu tu parádu a investice do efektů už ale „koncerty“ Leoše Mareše netáhnou jako dříve. Jak jinak si vysvětlit, že například portál Ticket Stream ještě v pátek odpoledne nabízel na nedělní večerní koncert v Brně ještě desítky volných vstupenek a to včetně těch nejlepších řad vpředu?
Koncert v Brně se přitom koná v SONO Centru, což je poměrně komorní sál jen s několika stovkami sedadel. Podobné to bylo i před pražskými koncerty v Kongresovém centru, byť se nakonec přece jen skoro vyprodaly.
Také pět brněnských koncertů má nakonec téměř vyprodaných, v sobotu už zbývaly jen jednotky vstupenek. Leoš to tedy nakonec dokázal, ale rozhodně to nešlo tak snadno jako dříve.
Vstupenky i za pět tisíc
Důvodů může být více. Patrně za to může i cena, která se blížím koncertům zahraničních hvězd. Za lepší vstupenku v prvních řadách chce Mareš bez desetikoruny závratných pět tisíc korun, místa v řadách dál se prodávají za 2490 Kč a ty nejzadnější místa skoro za dva tisíce. A to už si lidi pořádně rozmyslí, jestli na koncertech uvidí něco více, než dříve.
Leoš Mareš proto musel nasadit maximální marketing, informacemi o koncertech zahltil sociální sítě, společenské pořady na TV Prima, nechybělo virální objímání s dcerkou Alex, která za ním „náhodně“ přiběhla při zkouškáchl.
Také ranní vysílání na Evropě 2 zaplnil skrytou reklamou s výzvou, ať za ním lidé přijdou na koncert. Informace o show tam prokazatelně zazněla hned několikrát.
Tak jako tak, nakonec to Leoš dokázal a má zase vyprodáno. A diváci? Ti na sociálních sítích září nadšením. A to je to hlavní.