Agátu Hanychovou naštval nákup drahých potravin. Zdroj: IG

Agáta Hanychová zuří kvůli drahotě! Taška jídla za 6 tisíc?

Předražené potraviny začínají štvát nejen běžné Čechy, ale i celebrity, které nemají hluboko do kapsy. Dnes se kvůli tomu rozčílila Agáta Hanychová.

Pořádně rozčílená odcházela dnes influencerka Agáta Hanychová ze supermarketu v Praze. Měla sice poměrně plný nákupní košík, což u ní není obvyklé, protože bývalá modelka stejně jako její maminka Veronika Žilková skoro nejí, rozhodně nepoužívá cukr, vyhýbá se rohlíkům a vynechává i další potraviny, které lidé běžně nakupují.

Zároveň Agáta nemá obecně ráda nakupování potravin. „Nesnáším nákupy,“ konstatovala Hanychová. Za to do butiku pro kabelku jistě zajde ráda.

Hanychová vyrazila na nákup a nestačila se divit

Na druhou stranu ale má tři děti a také nového partnera Mirka Dopitu, který coby bývalý sportovec potřebuje pořádné jídlo. A tak i Hanychová musí jako každá jiná máma občas vyrazit nakupovat do supermarketu.

Dnes proto i s dcerou Miou vyrazila na větší rodinný nákup a nestačila se divit, jak je všechno drahé. Díky své slávě, kterou ji přináší hlavně články v médiích, různé vztahové eskapády a statisíce sledujících na Instagramu, jistě vydělává přes sto tisíc měsíčně. Přesto ji přemrštěné ceny zaskočily.

V nákupním košíku toho neměla zase tak moc, asi jako běžná rodina při větším nákupu na delší dobu. Dohromady se jí nakoupené věci vešly do dvou větších tašek. A přesto za to prý zaplatila 6 tisíc korun!

„Jako tohle za 6 tisíc a to přitom vše v akci?“ ptala se Agáta Hanychová, která už nejspíš začala nakupovat jako každý správný Čech podle letáku hlavně věci s akční slevou. A nakonec dodala rozčíleně a výmluvně: „Šílený!“

Potraviny v Česku silně zdražily hlavně po pandemii Covidu a během války na Ukrajině. Zčásti je to vlivem inflace a z části snahou celého řetězce od výrobců po prodejce vydělat. Vláda dlouhodobě slibuje, že si na ceny potravin posvítí, zatím se ale nic extra nezměnilo.

Od příštího roku se sníží DPH na potraviny, je však otázkou, zda rozdíl skončí v kapsách majitelů supermarketů, nebo se skutečně projeví nižšími cenami v regálech.